Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
30.06.2021

W kwietniu tego roku Volkswagen zaprezentował Polo szóstej generacji w nowej odsłonie. Teraz przyszła kolej na debiut jego najbardziej sportowej odmiany – GTI. Samochód opatrzony legendarnym skrótem jest liderem segmentu pod względem mocy silnika, dostępnej technologii i sportowego charakteru. Mocny silnik TSI i na sportowo zestrojone podwozie, dostosowane do osiągów Polo GTI, zmieniają miejski samochód w dynamiczne, pięcioodrzwiowe auto sportowe. Opcjonalnie, po raz pierwszy, Polo GTI umożliwia także częściowo zautomatyzowaną jazdę. Najnowsze systemy asystujące zapewniają komfort i bezpieczeństwo wszystkim pasażerom.

Więcej Pobierz PDF
28.06.2021

Użytkownicy uwielbiają Tiguana Allspace za imponującą pojemność bagażnika do aż 1.920 litrów i możliwość przewożenia do siedmiu pasażerów. Przedłużona wersja bestsellerowego Tiguana wyróżnia się zmodyfikowaną stylistyką, nowymi systemami obsługi i wspomagania prowadzenia auta oraz innowacyjnym wyposażeniem, jak interaktywne matrycowe reflektory LED – IQ.LIGHT – oraz nowe dotykowe sterowanie automatyczną trzystrefową klimatyzacją, która należy do wyposażenia seryjnego wszystkich wersji z wyjątkiem podstawowej. Nowy Tiguan Allspace jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia (Tiguan, Life, Elegance i R-Line), z pięcioma silnikami (trzema TSI i dwoma TDI) oraz z napędem na przednie lub na cztery koła do wyboru. Ceny nowego Tiguana Allspace zaczynają się od 122.690 złotych za 150-konny model z silnikiem 1.5 TSI EVO.

Więcej Pobierz PDF

Volkswagen jest coraz bliższy wykorzystania innowacyjnych drukarek 3D w produkcji samochodów. Po raz pierwszy, w głównym zakładzie w Wolfsburgu, do produkcji komponentów jest wykorzystywany najnowszy proces druku 3D, znany jako „binder jetting” (natrysk spoiwa). Podczas gdy w konwencjonalnym druku 3D do tworzenia elementu warstwa po warstwie z proszku metalicznego wykorzystuje się laser, w procesie natryskiwania spoiwa używa się kleju. Powstały w ten sposób metalowy element jest następnie podgrzewany i kształtowany. Zastosowanie technologii natrysku spoiwa zmniejsza koszty i zwiększa wydajność – elementy ważą, na przykład, o połowę mniej niż te wykonane z blachy stalowej. W tej chwili Volkswagen jest jedynym producentem samochodów, który wykorzystuje technologię druku 3D w procesie produkcji aut. „Pomimo ciągłych wyzwań związanych z pandemią koronawirusa, wciąż pracujemy nad innowacjami” – mówi Christian Vollmer, członek zarządu marki Volkswagen odpowiedzialny za produkcję i logistykę. „Wspólnie z naszymi partnerami dążymy do tego, aby w nadchodzących latach druk 3D stał się jeszcze bardziej wydajny i nadawał się do zastosowania na linii produkcyjnej”.

Więcej Pobierz PDF
18.06.2021

„Way To Zero” to plan Volkswagena, który dotyczy rozwoju mobilności neutralnej dla klimatu. Bogaty pakiet działań obejmuje inicjatywy, które mają na celu przyspieszenie zrównoważonych: produkcji i użytkowania samochodów elektrycznych. Volkswagen dąży do ograniczenia emisji CO2 w Europie średnio o około 17 ton na samochód do 2030 roku, oznacza to mniejszą o 40 procent emisję CO2 niż w 2018 roku. Do 2025 roku w dekarbonizację firma zainwestuje 14 miliardów euro. Do końca dekady energia elektryczna zasilająca fabryki w Europie oraz w Ameryce Północnej i Południowej będzie pochodzić ze źródeł odnawialnych. Produkowany w sposób neutralny dla klimatu ID.4 to pierwszy elektryczny SUV Volkswagena i drugi po ID.3 model, który skonstruowano w oparciu o modułową platformę podłogową MEB dla samochodów elektrycznych.

Więcej Pobierz PDF
09.06.2021

Wraz z nowym Polo na rynku debiutuje jeden z pierwszych na świecie małych samochodów, który potrafi poruszać się częściowo automatycznie. Na życzenie kierowcy miejski Volkswagen kieruje, hamuje i przyspiesza automatycznie. Zapewnia to opcjonalny system Travel Assist. Pod marką IQ.Drive Volkswagen łączy działanie różnych systemów asystujących, które w przyszłości umożliwią jazdę całkowicie zautomatyzowaną. Do tej pory systemy te były oferowane tylko do większych modeli, jak Golf, Tiguan, Passat, Arteon i Touareg. Jako pierwszy model w klasie, także Polo umożliwia od teraz częściowo zautomatyzowaną jazdę w całym zakresie prędkości. Zwłaszcza podczas jazdy autostradą Travel Assist odciąża kierowcę w wyraźnie odczuwalny sposób.

Więcej Pobierz PDF
01.06.2021

Za sprawą ID.4 w nowej, sportowej wersji elektryczna ofensywa Volkswagena zyskuje nowy, sportowy wymiar. Skrót GTX wyróżnia najmocniejsze, sportowe wersje modeli z rodziny ID. Po modelu ID.4 GTX zadebiutują kolejne oznaczone nowym skrótem. Dwa silniki w pierwszym elektrycznym SUV-ie Volkswagena – po jednym przy każdej osi – zapewniają ID.4 GTX napęd na cztery koła.

Więcej Pobierz PDF
31.05.2021

Wraz z wprowadzeniem nowej struktury oferty modeli ID.3 i ID.4 w nowej strukturze wyposażenia, paleta lakierów nadwozia poszerzyła się o czerwony Kings Red i niebieski Stonewashed. Klientów z pewnością ucieszy fakt, że ID.3 i ID.4 oferują teraz możliwość ładowania większą mocą – w wypadku ID.3 i akumulatora Pro moc zwiększyła się ze 100 do 120 kW. Wzrosła również moc ładowania prądem stałym dla akumulatora Pure (ze 100 na 110 kW) w wypadku ID.4 – pierwszego elektrycznego SUV-a Volkswagena i pierwszego elektrycznego samochodu marki produkowanego na trzech kontynentach.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.