Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Marka Volkswagen podczas targów IAA Mobility w Monachium zaprezentuje swoją nową twarz: dzięki skoncentrowanemu na dialogu i pozbawionemu barier projektowi, miejska platforma Volkswagena w Monachium będzie zorganizowana pod hasłem #OneFuture. Przy jego pomocy Volkswagen wyraża zaangażowanie marki m.in. w odpowiedzialność korporacyjną. W trakcie imprezy będzie można zobaczyć wiele modeli, część po raz pierwszy. Zostanie zaprezentowany nowy samochód koncepcyjny oraz całkowicie elektryczne pojazdy ID.4, ID.5 i ID.7. Nie zabraknie także pojazdów napędzanych wydajnymi silnikami spalinowymi i hybryd plug-in o dużym zasięgu, takich jak nowy Passat Variant i kolejna generacja Tiguana. Dialog marki z klientami jest dla niej bardzo ważny. W Open Space Volkswagena odbędą się koncerty, będą poruszane kwestie produktowe, społeczne i związane z mobilnością.

Więcej Pobierz PDF
28.09.2021

Jedna jazda próbna samochodem spalinowym – jedno zasadzone drzewo. Projekt zrealizowany przez autoryzowanego dealera marki Volkswagen z Zielonej Góry, Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o. stanowi odzwierciedlenie dążeń marki, która w ramach strategii Way To Zero zamierza osiągnąć pełną neutralność węglową do 2050 roku. Pracownicy salonu Świtoń-Paczkowski zasadzili razem 2 000 drzew.

Więcej Pobierz PDF
08.03.2021

Volkswagen przyspiesza proces przekształcający go w przedsiębiorstwo oferujące samochody, urządzenia i usługi oparte na oprogramowaniu. Prezentując strategię ACCELERATE, marka odpowiednio wcześnie i konsekwentnie przygotowuje się do głębokich zmian zachodzących w przemyśle samochodowym. Równie zdecydowanie jak prowadzi swoją globalną ofensywę w zakresie samochodów elektrycznych, Volkswagen zamierza teraz przyspieszyć działania w innych dziedzinach ważnych dla przyszłości – oprogramowanie w samochodach i cyfrowe usługi dla klientów staną się głównymi kompetencjami przedsiębiorstwa. Dzięki rozwojowi nowych modeli biznesowych opartych na wykorzystaniu danych, Volkswagen zamierza pozyskać nowych klientów i dodatkowe źródła przychodów. Jeszcze w tej dekadzie marka chce ponadto udostępnić szerokiej rzeszy użytkowników rozwiązania z zakresu jazdy autonomicznej. „Elektromobilność była początkiem, prawdziwe przemiany dopiero przed nami. Dzięki strategii ACCELERATE zwiększamy tempo na drodze ku cyfrowej przyszłości” – stwierdził Ralf Brandstätter, CEO Volkswagena. „W najbliższych latach zmienimy Volkswagena tak mocno, jak nigdy dotąd”.

Więcej Pobierz PDF
06.10.2020

Nowo uruchomiony, internetowy sklep Volkswagena daje możliwość nie tylko znalezienia odpowiedniego samochodu, ale również wyboru formy finansowania i określenia wysokości wpłaty wstępnej oraz zakupu pojazdu. Cały proces jest podzielony na cztery kroki – wybór samochodu i parametrów leasingu, finalizacja zamówienia (opłata rezerwacyjna), złożenie wniosku leasingowego oraz wpłata własna i odbiór auta. Ze względu na wymogi prawne, potrzebna jest wizyta w salonie, ale tylko jedna – w celu podpisania umowy leasingowej i odbioru auta.

Więcej Pobierz PDF

Rozpoczęcie produkcji modelu ID.3 sprawia, że pytanie o to, który rodzaj napędu ma przed sobą większą przyszłość staje się znowu aktualne. Wyjaśniamy na czym, według dzisiejszego stanu wiedzy, polegają najważniejsze zalety napędu elektrycznego w porównaniu z ogniwem paliwowym wykorzystującym wodór. I dlaczego decyzja Volkswagena, aby inwestować w rozwój elektrycznej mobilności jest słuszna.

Więcej Pobierz PDF

Koncern Volkswagen zwiększa potencjał w zakresie cyfryzacji swoich modeli: udział własny w rozwoju oprogramowania samochodowego ma do 2025 roku wzrosnąć co najmniej do 60 procent. Nowy dział „Car.Software” będzie pracować nad znaczącą częścią oprogramowania oraz tworzyć platformę wymiany informacji w chmurze. Christian Senger, Członek Zarządu marki Volkswagen, odpowiedzialny za Digital Car & Services objaśnia strategię działania w tej dziedzinie.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.