Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Volkswagen otrzymał nagrodę AutomotiveINNOVATIONS Award 2024 dla najbardziej innowacyjnej marki wolumenowej w dziedzinie napędów elektrycznych. Ta prestiżowa nagroda jest przyznawana corocznie przez Centrum Zarządzania Branżą Motoryzacyjną (CAM – Center of Automotive Management). W opinii CAM Volkswagen zasłużył na wysokie noty dzięki innowacjom w różnych aspektach technologicznych elektromobilności. Najważniejsze z nich obejmują poprawę zasięgu, a także optymalizację zużycia energii i mocy ładowania. Ponadto marka Volkswagen pokazała swoje kompetencje przy tworzeniu ekosystemu elektrycznego, który znacznie zwiększa wygodę ładowania. ID.7 – pierwszy pojazd elektryczny marki Volkswagen w segmencie wyższej klasy średniej – również został doceniony przez CAM.

Więcej Pobierz PDF
19.07.2024

Dzięki strategii „In China, for China” Volkswagen jeszcze ściślej dostosuje swoją gamę produktów do potrzeb klientów z Państwa Środka. Dziś marka z Wolfsburga prezentuje pierwszy model nowej submarki Volkswagena ID. UNYX: to E-SUV coupe o tej samej nazwie, który wyróżnia się wyjątkowo progresywną stylistyką, inteligentnym interfejsem człowiek-maszyna (HMI) z konfigurowalnym awatarem 3D i zasięgiem ponad 600 kilometrów. ID. UNYX to najnowszy etap rozwoju inteligentnie połączonych pojazdów Volkswagena. ID. UNYX jest technicznie i wizualnie dostosowany do stylu życia młodych klientów w chińskich metropoliach. Koncepcja sprzedaży detalicznej submarki ID. UNYX opiera się na 40 ekskluzywnych salonów w 20 miastach. Potencjalni klienci mogą się zapoznać z pojazdem przy użyciu nowoczesnych technologii, takich jak wirtualna i rozszerzona rzeczywistość.

Więcej Pobierz PDF
15.07.2024

Volkswagen rozszerzył gamę dostępnych wersji modelu ID.7. Pierwsza z nowości to odmiana ID.7 GTX – fastback z napędem na cztery koła i dwoma silnikami o łącznej mocy 340 KM. Auto można już zamawiać u dealerów Volkswagena w Polsce, a cena zaczyna się od 310 290 zł. Równolegle rozpoczęła się przedsprzedaż modeli ID.7 GTX Tourer (od 314 290 zł), ID.7 Pro S (od 279 590 zł) i ID.7 Tourer Pro S (od 283 590 zł). Podobnie jak ID.7 GTX, także ID.7 GTX Tourer wyposażono w napęd na wszystkie koła. Modele ID.7 Pro S i ID.7 Tourer Pro S mają silnik o maksymalnej mocy 286 KM, który napędza tylne koła. Wszystkie cztery nowe wersje ID.7 są wyposażone w akumulator o pojemności netto 86 kWh.

Więcej Pobierz PDF

Nowy Passat otrzymał maksymalną ocenę pięciu gwiazdek w prestiżowym teście organizacji Euro NCAP. Czyni to Volkswagena klasy średniej jednym z najlepiej ocenianych modeli w swoim segmencie w 2024 roku. Po 2010 i 2014 roku, kiedy to maksymalne noty otrzymały poprzednie generacje Passata, teraz ich następca – całkowicie nowy model o tej samej nazwie również otrzymał najwyższe wyróżnienie od Euro NCAP.

Więcej Pobierz PDF
09.07.2024

Ósma generacja Volkswagena Golfa została zaprezentowana w Autostadt w Wolfsburgu w październiku 2019 roku, a auta w salonach pojawiły się przed końcem roku. Auto miało wymiary zbliżone do poprzednika, ale mimo to udało się znacząco zmniejszyć współczynnik oporu powietrza – z 0,3 do 0,275. Kolejny raz zwiększono poziom bezpieczeństwa – w wyposażeniu standardowym znalazły się m.in. systemy Lane Assist, utrzymujący samochód na wybranym pasie ruchu czy Front Assist monitorujący przestrzeń przed autem z funkcjami hamowania awaryjnego w mieście i rozpoznawania pieszych, cyfrowy zestaw wskaźników, system multimedialny z 8,25-calowym ekranem, wielofunkcyjna kierownica oraz reflektory LED. W 2024 roku Volkswagen zmodernizował swój najpopularniejszy model, a pierwsze egzemplarze samochodów po liftingu właśnie trafiają do salonów.

Więcej Pobierz PDF
08.07.2024

Volkswagen rozszerzył swoją gamę ID.3 i oferuje teraz cztery kolejne wersje tego modelu: dealerzy przyjmują już zamówienia na nową, dynamiczną odmianę ID.3 GTX o mocy 286 KM, ulepszone modele ID.3 Pro i Pro S, a także nową, podstawową wersję ID.3 Pure. Wszystkie są wyposażone w nową generację oprogramowania i systemu infotainment z wyświetlaczem o przekątnej 12,9 cala i ulepszoną koncepcją obsługi. Ponadto na liście opcji pojawiły się m.in. zmodyfikowany wyświetlacz head-up z rozszerzoną rzeczywistością, przeprojektowana aplikacja Wellness i wysokiej klasy system audio Harman Kardon. Akumulator, w zależności od wersji, ma pojemność netto od 52 kWh (ID.3 Pure), przez 59 kWh (ID.3 Pro), 77 kWh (ID.3 Pro S) aż po 79 kWh (ID.3 GTX).

Więcej Pobierz PDF
28.06.2024

Golf R i Golf R Variant: Volkswagen zaprezentował jednocześnie dwie odmiany nadwoziowe topowej odmiany swojego bestsellera. Auto dysponuje teraz mocą 333 KM, ma zmodyfikowane zawieszenie, a także bogatsze wyposażenie standardowe. 333 KM to o 13 KM więcej niż w poprzednim modelu, a prędkość maksymalna nowego Golfa R wynosi 250 km/h. Można ją zwiększyć o 20 km/h za sprawą opcjonalnego pakietu R-Performance. Czyni to obie wersje Golfa R – obok Arteona R Shooting Brake – najszybszymi produkowanymi seryjnie modelami Volkswagena.

Więcej Pobierz PDF
21.06.2024

W tym tygodniu po raz 13. rozstrzygnięto plebiscyt Fleet Derby, organizowany od 2012 roku przez miesięcznik Fleet. Przez ponad sześć miesięcy napłynęło 250 000 głosów, a wśród 41 laureatów znalazła się marka Volkswagen, która została wybrana Ekomarką Flotową 2023. Tym samym powtórzyła sukces z minionych dwóch edycji konkursu, kiedy także okazała się najlepsza w tej kategorii. Nagrodę dla najlepszego samochodu osobowego z napędem spalinowym otrzymał Volkswagen Passat.

Więcej Pobierz PDF
20.06.2024

Volkswagen R jeszcze w tym miesiącu zaprezentuje najmocniejsze odmiany Golfa: nowego Golfa R i nowego Golfa R Variant. Obie wersje nadwoziowe zapewniają doskonałe osiągi i przyciągający wzrok wygląd. Jedną z nowości są opracowane specjalnie do najmocniejszych Golfów 19-calowe, kute felgi aluminiowe Warmenau, które będą dostępne jako opcja.

Więcej Pobierz PDF
14.06.2024

Volkswagen Golf siódmej generacji zadebiutował we wrześniu 2012 roku, a pierwsze egzemplarze trafiły do nabywców w listopadzie. Auto kolejny raz urosło w porównaniu do poprzednika, ale tym razem udało się nie tylko uniknąć większej masy, ale nawet ją zredukowano. W zależności od wersji Golf VII ważył nawet o 100 kg mniej od poprzedniej generacji. Przełożyło się to na zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 23 procent. Zwiększono poziom bezpieczeństwa – w wyposażeniu standardowym znalazły się m.in. system hamowania awaryjnego, siedem poduszek powietrznych czy system ESC. Poza silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi można było wybrać napęd hybrydowy typu plug-in, a także silnik elektryczny. Do 2019 roku, kiedy zakończono produkcję Golfa VII, z taśmy zjechało łącznie 6,3 mln egzemplarzy.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.