Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
18.11.2020

W siedemnastym odcinku podcastu „Elektrycznie Tematyczni” prowadzący rozmawiają o jak najbardziej efektywnym stylu jazdy samochodem elektrycznym z punktu widzenia zasięgu oraz o tym, jaki wpływ na zużycie energii mają poszczególne decyzje podejmowane przez nas za kierownicą. Gościem specjalnym tego odcinka jest Tomasz Niechaj – dziennikarz motoryzacyjno-technologiczny, który testuje samochody dla serwisu Antyweb i prowadzi własny kanał na YouTube.

Więcej Pobierz PDF
16.11.2020

Touareg został wyposażony w system automatycznego wjazdu i wyjazdu z miejsca parkowania. Manewr ten wykonuje zdalnie, kontrolowany przez kierowcę za pośrednictwem smartfona*. Jest to możliwe dzięki wyposażeniu auta w nowy system asystujący „Park Assist Plus ze zdalnym sterowaniem”, który przydaje się w wielu życiowych sytuacjach. Na przykład takiej jak ta: parking przed lotniskiem, niewiele czasu do odlotu, mało miejsca. A to oznacza, że trzeba się gdzieś zatrzymać, wyjąć bagaże, znowu wsiąść do samochodu, wjechać w ciasne wolne miejsce do zaparkowania i na koniec wydostać się z pojazdu. To oznacza stres. Teraz całą tę pracę Touareg wykonuje sam dzięki systemowi „Park Assist Plus ze zdalnym sterowaniem”. Bezstresowo.

Więcej Pobierz PDF
06.11.2020

Golf Alltrack to skrzyżowanie Golfa Varianta i SUV-a, dlatego Volkswagen standardowo wyposaża go w stały napęd na cztery koła (4MOTION). Zwiększony prześwit i liczne detale stylistyczne sprawiają, że Golf Alltrack nawiązuje wyglądem do samochodów uterenowionych. Takie wrażenie szczególnie potęgują nowe, masywniejsze zderzaki z przodu i z tyłu. Golf Alltrack dobrze radzi sobie z pokonywaniem nierówności w lekkim terenie i jest idealnym samochodem do holowania przyczepy, której maksymalna masa własna może wynosić do nawet 2.000 kg (ciężar hamowany, przy maksymalnym nachyleniu drogi do 12%). Nowy Alltrack korzysta z rozwiązań technicznych Golfa ósmej generacji.

Więcej Pobierz PDF
04.11.2020

Volkswagen rozszerzy ofertę usportowionych wersji Golfa ósmej generacji – po premierze odmian GTI, GTE i GTD przyszedł czas na premierę topowego modelu: nowego Golfa R. Dwulitrowy silnik najmocniejszego Golfa osiąga maksymalną moc 235 kW (320 KM) i generuje maksymalny moment obrotowy o wartości 420 Nm, który seryjnie jest przekazywany na cztery koła.

Więcej Pobierz PDF
30.10.2020

To najmocniejsza wersja najpopularniejszego Volkswagena wszech czasów –właśnie rozpoczęło się odliczanie do światowej premiery nowego Golfa R, która będzie miała miejsce 4 listopada. Volkswagen w szybkim tempie zwiększa ofertę sportowych Golfów – po debiucie wersji GTI, GTE oraz GTD przyszedł czas na dynamicznego, najmocniejszego Golfa ósmej generacji, czyli nowego Golfa R. Tak jak wszystkie Golfy, również model z oznaczeniem R będzie produkowany w macierzystym zakładzie w Wolfsburgu.

Więcej Pobierz PDF
23.10.2020

Klienci mogą już zamawiać nowy, flagowy model marki z Wolfsburga – Touarega w wersji R. Najmocniejszego Volkswagena wyceniono w Polsce na 395.990 zł. Pojazd ten dostępny jest jako hybryda typu plug-in, a jego zespół napędowy dysponuje łączną mocą 340 kW (462 KM). Z wystarczająco naładowanym akumulatorem, SUV Volkswagena potrafi poruszać się w trybie elektrycznym do prędkości 140 km/h. Wersja R, tak samo jak i pozostałe odmiany modelu, jest standardowo wyposażona w napęd na cztery koła – 4MOTION. W połączeniu ze swoim wysokim momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm, Touareg R może ciągnąć przyczepę o masie do 3,5 tony. Możliwe jest to nawet w elektrycznym trybie E-MODE.

Więcej Pobierz PDF
22.10.2020

Volkswagen ID.3 otrzymał w teście zderzeniowym organizacji Euro NCAP (European New Car Assessment) maksymalną ocenę pięciu gwiazdek. Pierwszemu seryjnemu modelowi Volkswagena skonstruowanemu na płycie podłogowej MEB przeznaczonej do aut elektrycznych, specjaliści Euro NCAP przyznali wysokie oceny we wszystkich kategoriach testowych – w dziedzinie ochrony dorosłych pasażerów, dzieci oraz niechronionych uczestników ruchu, jak również pod względem wyposażenia w systemy asystujące.

Więcej Pobierz PDF
07.10.2020

ID.4 to drugi z rodziny modeli ID., bezemisyjny model Volkswagena, który potwierdza rozpoczęcie nowego rozdziału w historii elektrycznej motoryzacji, ale i także w historii marki z Wolfsburga. Tak samo, jak jego mniejszy brat ID.3, model ID.4 zbudowany jest na modułowej platformie podłogowej MEB przeznaczonej do budowy samochodów elektrycznych. ID.4 debiutuje właśnie w polskiej ofercie marki w wersji 1ST z ceną od 202 390 zł. W roku 2021 do oferty dołączy także wariant z niższą pojemnością akumulatora oraz wyposażony w mocniejszą jednostkę, dysponujący napędem na 4 koła.

Więcej Pobierz PDF
23.09.2020

Zaprezentowany właśnie nowy Volkswagen ID.4 to w pełni elektryczny SUV, który będzie produkowany i sprzedawany w Chinach, USA i w Europie. Jest to model o strategicznym znaczeniu dla ofensywy prowadzonej przez markę w dziedzinie elektromobilności. Nabywcy ID.4 otrzymają auto wyprodukowane w sposób nienaruszający ogólnego bilansu dwutlenku węgla. Jeśli zechcą ładować jego akumulator energią elektryczną pochodzącą ze źródeł odnawialnych, ID.4 pozostanie autem neutralnym dla klimatu również w trakcie eksploatacji.

Więcej Pobierz PDF
22.09.2020

W porównaniu do poprzednika nowy Golf Variant prezentuje się z zewnątrz zdecydowanie bardziej dynamicznie. Zasługa w tym, oprócz stylistyki Golfa ósmej generacji, również nieco zmienionych wymiarów zewnętrznych – długość auta urosła o 66 mm i wynosi 4.633 mm, rozstaw osi zwiększył się o 51 mm do 2.686 mm. Zwiększone – długość nadwozia i rozstaw osi sprawiają, że Golf Variant wygodnie mieści pięciu dorosłych pasażerów. Bagażnik ma pojemność 611 litrów, czyli o 6 litrów więcej niż w Golfie Variancie poprzedniej generacji. Po złożeniu asymetrycznie dzielonego oparcia kanapy pojemność wzrasta do 1.642 litrów. Jako wyposażenie opcjonalne jest oferowana elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, którą można otworzyć wykonując ruch stopą przed zderzakiem.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.