Volkswagen zaktualizował trzecią generację Touarega, wprowadzając liczne ulepszenia: zmodyfikowano zawieszenie oraz koncepcję obsługi pełnowymiarowego SUV-a, a także zaostrzono stylistykę przedniej i tylnej części nadwozia. Warte podkreślenia są nowo opracowane reflektory matrycowe HD LED Matrix z przodu i tylne światła LED, między którymi znalazł się pasek świetlny z podświetlanym logo Volkswagena.
Volkswagen ID.3 może być wyposażony w nowoczesne systemy wspomagające kierowcę, zarówno takie, które zwiększają komfort jazdy, jak i podnoszące bezpieczeństwo. Część z nich, m.in. systemy Front Assist i Lane Assist, należą do wyposażenia seryjnego, niektóre są dostępne za dopłatą (jak np. system Travel Assist z danymi inteligencji zbiorowej czy Park Assist), a jeszcze inne będą dostępne „na żądanie”.
Volkswagen przedstawił ceny gruntownie odświeżonego modelu ID.3. Modyfikacje objęły m.in. nadwozie, które teraz ma nieco ostrzejsze kształty i zaktualizowane wnętrze. Poprawiono jakość tworzyw, zastosowano więcej materiałów pochodzących z recyklingu i całkowicie zrezygnowano z surowców pochodzenia zwierzęcego. Wzbogacono wyposażenie standardowe, ale mimo tego udało się nieco obniżyć cenę w porównaniu z poprzednikiem.
Nowy Volkswagen ID.3 różni się od poprzednika nie tylko nadwoziem czy wnętrzem. Zmienione są również reflektory i tylne światła, a także oświetlenie wnętrza. Wszystko oparto na technologii LED. Opcjonalne reflektory matrycowe IQ.LIGHT nie tylko doskonale oświetlają drogę, lecz także potrafią „przywitać” kierowcę, który podchodzi do samochodu z kluczykiem w kieszeni. A to oczywiście nie wszystko, co ma do zaoferowania najmniejszy model rodziny ID., jeśli chodzi o oświetlenie.
W pięćdziesiątym pierwszym odcinku podcastu „Elektrycznie Tematyczni” Paweł Pilarczyk rozmawia o zasięgach możliwych do uzyskania we współczesnym samochodzie elektrycznym oraz o użytkowaniu takiego samochodu na co dzień. Gościem jest szef Elocity, dostawcy punktów ładowania pojazdów elektrycznych, dziennikarz Naładowani TV Michał Baranowski. Jego doświadczenia pokazują, że bez problemu można użytkować samochód elektryczny jako jedyne auto w rodzinie – przez pół roku pokonał ponad 30 tys. km.
Pełna sukcesów historia Volkswagena Tourana wciąż trwa: marka z Wolfsburga zmodernizowała popularnego kompaktowego minivana i unowocześniła go pod względem technicznym. Touran obchodzi w tym roku swoje 20. urodziny i od 2003 roku zachwyca mnóstwem przestrzeni i wieloma możliwościami zagospodarowania wnętrza, wydajnymi silnikami oraz świetnymi własnościami jezdnymi. Oprócz szerokiej gamy standardowych systemów bezpieczeństwa, opcjonalny pakiet układów asystujących obejmuje teraz także system Travel Assist oraz asystenta świateł drogowych Dynamic Light Assist.
Volkswagen ID.3 został gruntownie zaktualizowany dwa i pół roku po premierze. Modyfikacje objęły nadwozie, które teraz ma nieco ostrzejsze kształty i wnętrze. Tu zmiany są dużo większe – poprawiono jakość tworzyw, zastosowano więcej materiałów pochodzących z recyklingu i całkowicie zrezygnowano z surowców pochodzenia zwierzęcego. Kolejne novum to bogatsze wyposażenie standardowe.
Odświeżony wygląd, wyższa jakość materiałów i najnowsze systemy wspomagające kierowcę – właśnie taki jest nowy Volkswagen ID.3. Dwa i pół roku po premierze pierwszej generacji, w pełni elektryczny bestseller marki z Wolfsburga wchodzi na rynek z pakietem ulepszeń. Nowe jest oprogramowanie, nadwozie o ostrzejszych liniach i wnętrze. W gamie lakierów pojawiły się nowe kolory, m.in. Dark Olivine Green. Zgodnie ze strategią Volkswagena dla całej rodziny modeli ID. w nowym ID.3 nie znajdziemy surowców pochodzenia zwierzęcego, są za to materiały pochodzące z recyklingu – to wyraz zrównoważonego podejścia marki.
Odświeżony wygląd, wyższa jakość materiałów i najnowsze systemy wspomagające kierowcę – właśnie taki jest nowy Volkswagen ID.3. Dwa i pół roku po premierze pierwszej generacji, w pełni elektryczny bestseller marki z Wolfsburga wchodzi na rynek z pakietem ulepszeń. Nowe jest oprogramowanie, nadwozie o ostrzejszych liniach i wnętrze. W gamie lakierów pojawiły się nowe kolory, m.in. Dark Olivine Green. Zgodnie ze strategią Volkswagena dla całej rodziny modeli ID. w nowym ID.3 nie znajdziemy surowców pochodzenia zwierzęcego, są za to materiały pochodzące z recyklingu – to wyraz zrównoważonego podejścia marki.
Volkswagen w związku ze zbliżającą się premierą odświeżonej odmiany elektrycznego modelu ID.3 modyfikuje aktualną ofertę. Zostały z niej wycofane odmiany Life Pro Performance i Life Pro S, a klienci mogą zamawiać Volkswagena ID.3 w wersjach Life, Business, Style i Tour. Klienci, których zamówienia nie zostaną zrealizowane do czwartego kwartału 2023 roku otrzymają już auto nowej generacji, przy zachowaniu ceny z umowy zamówienia.