Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Poznań, 4 lutego 2019 roku – Tomasz Tonder został dyrektorem PR i Corporate Affairs Groupy Volkswagen. Do jego głównych zadań należy przygotowanie strategii PR oraz Corporate Affairs dla Grupy w Polsce oraz jej efektywne wdrożenie. Strategia obejmuje obszary zarządzania wizerunkiem firmy, wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami zewnętrznymi oraz budowanie relacji z mediami w roli rzecznika prasowego spółki. Kluczową częścią jest opracowanie komunikacji w zakresie elektromobilności. Magda Piekarczyk do odpowiedzialności za komunikację marketingową marki Volkswagen Samochody Użytkowe dołączyła także obszar PR i jest teraz odpowiedzialna za całokształt komunikacji marki, kampanie reklamowe, marketing dealerski, działania – sponsoringowe i eventowe oraz PR. W tym roku Magda stanie przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek odświeżonego modelu T6 oraz trzech modeli elektrycznych – Craftera, Caddy i Transportera.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 10 stycznia 2019 r. – Ubiegły rok przyniósł spółce Volkswagen Group Polska kolejny rekord. Odnotowała ona zarówno wzrost liczby rejestracji, jak i udziału w rynku. Po zakończeniu 2018 roku Volkswagen Group Polska utrzymuje mocną pozycję lidera polskiego rynku nowych samochodów. Dostarczając klientom 154.552 samochody Grupa odnotowała 13,3 procent wzrostu w stosunku do wyniku w 2017 roku. Wszystkie marki, które należą do spółki w 2018 roku odnotowały znaczący wzrost rejestracji...

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 11 grudnia 2018 r. – Zestawienie rejestracji nowych samochodów w listopadzie pokazuje, że zmniejszenie dostaw aut – związane wyłącznie z wejściem w życie nowej procedury homologacji według testów WLTP – marki należące do Volkswagen Group Polska mają już za sobą. Miesiąc ten przyniósł spółce wzrost udziału w rynku do 30,4 procent. W porównaniu do wyników w 2017 roku Grupa odnotowała wzrost zarówno w listopadzie, jak i w całym okresie od początku roku. Z rejestracjami wynoszącymi w minionym miesiącu 13...

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 3 grudnia 2018 r. – Dr Wolf-Stefan Specht, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska oraz Krystian Lellek, Przewodniczący Rady Dealerów podpisali porozumienie w sprawie nowych umów dealerskich i serwisowych. Obejmują one dealerów marek Volkswagen Samochody Osobowe, Volkswagen Samochody Użytkowe, Audi, Skoda oraz Seat. Dotyczą 353 stacji dealerskich oraz serwisowych. Nowe umowy są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów. Mają dla wszystkich stron ważne znaczenie strategiczne i definiują na nowo wspólny model biznesu, charakteryzujący się głównie postępującą cyfryzacją...

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 10 października 2018 r. – Po wrześniowych wynikach rejestracji samochodów Volkswagen Group Polska utrzymuje pozycję lidera rynku samochodów nowych w Polsce. W ciągu dziewięciu miesięcy tego roku VGP odnotowała wzrost udziału w rynku do 29 procent. Jest to wzrost o 1,3 procenta w stosunku do wyniku w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wrześniowe wyniki rejestracji nowych samochodów w Polsce potwierdziły przewidywania ekspertów. Znaczący spadek całej branży w tym miesiącu jest związany z wejściem w życie nowej procedury homologacji WLTP...

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 15 stycznia 2018 r. – W ubiegłym roku więcej niż co czwarty nowo rejestrowany samochód należał do jednej z marek VGP – Volkswagena, Skody, SEAT-a, Audi i Porsche. Wzrost liczby rejestracji samochodów marek VGP o 17,8 procenta w porównaniu z 2016 rokiem okazał się o ponad pół procenta większy niż przyrost ogólnej liczby rejestracji, która zwiększyła się o 70.307 samochodów – do 486.532 sztuki...

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 8 grudnia 2017 r. – Znany aktor Jan Peszek został twarzą najnowszej kampanii edukacyjnej Volkswagen Group Polska. Akcja „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” ma zwiększać świadomość kierowców. W serii utrzymanych w lekkim tonie filmów prezentowane są podstawowe problemy, jakie mogą spotkać każdego kierowcę...

Więcej Pobierz PDF

Poznań – Trwa odliczanie do chwili, w której nastąpi prawdziwy przełom w dziedzinie samochodów elektrycznych. Początkiem wielkiej zmiany może być rok 2020. Marka Volkswagen pracując nad innowacyjnymi samochodami elektrycznymi nowej generacji – modelami I.D., I.D.BUZZ oraz I.D.CROZZ – przyspiesza tę epokową zmianę. Dr Herbert Diess, Prezes Zarządu Marki Volkswagen Samochody Osobowe, z okazji Volkswagen Group Night we Frankfurcie, powiedział: „Naszym zadaniem jest sprawić, by nowoczesne rozwiązania techniczne stały się dostępne dla wielu ludzi...

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.