Poznań, 13 sierpnia 2018 r. – Michał Szaniecki zostanie nowym Dyrektorem Marki Seat. Dotychczas, jako Dyrektor Marketingu był odpowiedzialny za działania marketingowe Marki Volkswagen Samochody Osobowe. Szaniecki zastąpi na stanowisku Tomasza Życkiego...
Poznań, 1 lutego 2018 r. – Das WeltAuto, program sprzedaży używanych samochodów stworzony przez koncern Volkswagen może zaliczyć 2017 rok w Polsce do udanych. Przy sprzedaży ponad 14 tysięcy samochodów osiągnął on 37 procentowy wzrost w stosunku do roku 2016...
Poznań, 15 stycznia 2018 r. – W ubiegłym roku więcej niż co czwarty nowo rejestrowany samochód należał do jednej z marek VGP – Volkswagena, Skody, SEAT-a, Audi i Porsche. Wzrost liczby rejestracji samochodów marek VGP o 17,8 procenta w porównaniu z 2016 rokiem okazał się o ponad pół procenta większy niż przyrost ogólnej liczby rejestracji, która zwiększyła się o 70.307 samochodów – do 486.532 sztuki...
Poznań, 8 grudnia 2017 r. – Znany aktor Jan Peszek został twarzą najnowszej kampanii edukacyjnej Volkswagen Group Polska. Akcja „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” ma zwiększać świadomość kierowców. W serii utrzymanych w lekkim tonie filmów prezentowane są podstawowe problemy, jakie mogą spotkać każdego kierowcę...
Poznań – Trwa odliczanie do chwili, w której nastąpi prawdziwy przełom w dziedzinie samochodów elektrycznych. Początkiem wielkiej zmiany może być rok 2020. Marka Volkswagen pracując nad innowacyjnymi samochodami elektrycznymi nowej generacji – modelami I.D., I.D.BUZZ oraz I.D.CROZZ – przyspiesza tę epokową zmianę. Dr Herbert Diess, Prezes Zarządu Marki Volkswagen Samochody Osobowe, z okazji Volkswagen Group Night we Frankfurcie, powiedział: „Naszym zadaniem jest sprawić, by nowoczesne rozwiązania techniczne stały się dostępne dla wielu ludzi...
Poznań, 17.07.2017 – Volkswagen Group Polska, importer samochodów marek Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Porsche oraz Volkswagen Samochody Użytkowe odnotowuje doskonałe wyniki rejestracji nowych aut. W pierwszym półroczu 2017 roku w naszym kraju zarejestrowano 68.610 nowych samochodów osobowych oraz 4377 użytkowych. Jest to więcej aniżeli w całym roku 2012, kiedy powstała spółka Volkswagen Group Polska...
Patryk Tryzubiak będzie odpowiedzialny za komunikację korporacyjną spółki Volkswagen Group Polska. Jednocześnie będąc członkiem zespołu PR marki Volkswagen będzie wspierał działania związane z komunikacją produktową...
Poznań, 8 sierpnia 2016 r. – Salony Das WeltAuto – czyli najmłodszej marki Volkswagen Group Polska, jak mówi się o programie profesjonalnego odkupu i sprzedaży samochodów używanych – istnieją przy wybranych salonach sprzedaży nowych aut marek Volkswagen, SEAT, Skoda i Volkswagen Samochody Użytkowe. Dynamiczny rozwój sieci dealerskiej zakłada zwiększenie liczby punktów odkupu i sprzedaży samochodów używanych z 50 w 2016 roku do aż 108 już za dwa lata...
Poznań, 15 stycznia 2016 r. – Jak podaje „Samar”, Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego, który od lat zajmuje się monitorowaniem sprzedaży i rejestracji nowych samochodów w Polsce i na którego raporty powołują się importerzy nowych aut, Grupa Volkswagena w Polsce umocniła się w ubiegłym roku na pozycji lidera w rejestracji nowych samochodów. Udział w rynku rejestracji nowych osobowych aut marek należących do Grupy Volkswagena wzrósł do 27,31%. W porównaniu z liczbą rejestracji nowych osobowych samochodów marek – Audi, Porsche, Seat, Skoda i Volkswagen w 2014 r...