Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Poznań, 26. września 2019 – Pierwsza Emobilna Pielgrzymka Europejskim Szlakiem Sanktuariów Polska-Watykan wyruszyła z Jasnej Góry 8. września. 14 pielgrzymów przejechało samochodami elektrycznymi przez Polskę, Czechy, Austrię, Słowenię i Włochy, aby dotrzeć do Watykanu na spotkanie z papieżem Franciszkiem. Pielgrzymkę zrealizował Instytut Elektromobilności i Zrównoważonego Transportu „Emobi”, który został powołany po szczycie ekologicznym COP24 w Katowicach i przedsiębiorstwo ekonomii społecznej „Latający Kogut”. Volkswagen Group Polska udostępnił dwa samochody: Audi e-tron oraz Volkswagena e-Craftera.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 23. września 2019 – Koncern Volkswagen od 2016 roku wdraża najbardziej kompleksową inicjatywę elektryfikacji w globalnym przemyśle motoryzacyjnym. „Od 2019 do 2023 roku Grupa zainwestuje około 30 miliardów Euro w elektromobilność. Wraz ze zwiększającą się ofertą samochodów elektrycznych, na które jest coraz większy popyt, w parze musi iść dynamiczny rozwój infrastruktury. Dlatego wraz z naszymi partnerami sporo inwestujemy w sieć ładowarek, oczywiście także w Polsce” - mówi Wolf-Stefan Specht, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska. Do 2025 r. koncern zamierza uruchomić w Europie 36 000 punktów ładowania. W Polsce, do końca przyszłego roku uruchomionych zostanie 350 publicznych stacji ładowania przy salonach marek należących do Grupy, niektóre z nich już działają. Ładowarka o mocy 50 kW zlokalizowana przy salonach Volkswagen i Audi firmy Ignaszak w Kaliszu zasilana jest z paneli fotowoltaicznych. Ponadto na terenie Volkswagen Group Polska instalowanych jest aktualnie 25 ładowarek z 34 punktami dla gości i pracowników firmy. Spółka korzysta tylko i wyłącznie z zielonej energii, także ładowarki będą nią zasilane.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 25 czerwca 2019 r. - Volkswagen zamierza szybko doprowadzić do przełomu w dziedzinie samochodów elektrycznych i wzmacnia wysiłki w zakresie budowy infrastruktury zasilania. W całej Europie koncern wybuduje do 2025 roku łącznie 36.000 punktów ładowania, 11.000 z nich stworzy marka Volkswagen. Powstaną one w fabrykach Volkswagena oraz u 3.000 dealerów marki we wszystkich większych miastach. Dysponując należącą do marki firmą Elli (Electric Life), która zajmuje się tego rodzaju infrastrukturą, oraz serwisem „We Charge” Volkswagen buduje mocną pozycję w biznesie zasilania samochodów w energię elektryczną. W rozbudowę sieci stacji w Europie koncern zainwestuje łącznie 250 milionów euro. Koncern prowadzi również inne działania przyczyniające się do powstawania coraz większej liczby stacji ładowania.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 29 marca 2019 r. – „Nie bez powodu tegoroczne Poznań Motor Show zaczynamy na stoisku marki Skoda. Marka ta w ubiegłym roku po raz 10. z rzędu została liderem sprzedaży nowych samochodów w Polsce” – powiedział dr Wolf-Stefan Specht, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska, podczas konferencji prasowej. Druga w zestawieniu jest marka Volkswagen. Wszystkie marki Grupy zanotowały wzrost rejestracji.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – W ubiegłym miesiącu zarejestrowano w Polsce 5326 nowych osobowych Volkswagenów, w porównaniu ze styczniem 2018 roku o aż 1044 więcej. Na blisko 25-procentowy wzrost liczby rejestracji duży wpływ miał zwiększony popyt na, między innymi, wszystkie SUV-y. Wzrost liczby rejestracji najmniejszego T-Roca wyniósł 76,85 procent, kompaktowego Tiguana 108,70 procent, a luksusowego Touarega aż 400 procent. W sumie w styczniu zarejestrowano 1219 Volkswagenów należących do tego segmentu.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 4 lutego 2019 roku – Tomasz Tonder został dyrektorem PR i Corporate Affairs Groupy Volkswagen. Do jego głównych zadań należy przygotowanie strategii PR oraz Corporate Affairs dla Grupy w Polsce oraz jej efektywne wdrożenie. Strategia obejmuje obszary zarządzania wizerunkiem firmy, wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami zewnętrznymi oraz budowanie relacji z mediami w roli rzecznika prasowego spółki. Kluczową częścią jest opracowanie komunikacji w zakresie elektromobilności. Magda Piekarczyk do odpowiedzialności za komunikację marketingową marki Volkswagen Samochody Użytkowe dołączyła także obszar PR i jest teraz odpowiedzialna za całokształt komunikacji marki, kampanie reklamowe, marketing dealerski, działania – sponsoringowe i eventowe oraz PR. W tym roku Magda stanie przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek odświeżonego modelu T6 oraz trzech modeli elektrycznych – Craftera, Caddy i Transportera.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 10 stycznia 2019 r. – Ubiegły rok przyniósł spółce Volkswagen Group Polska kolejny rekord. Odnotowała ona zarówno wzrost liczby rejestracji, jak i udziału w rynku. Po zakończeniu 2018 roku Volkswagen Group Polska utrzymuje mocną pozycję lidera polskiego rynku nowych samochodów. Dostarczając klientom 154.552 samochody Grupa odnotowała 13,3 procent wzrostu w stosunku do wyniku w 2017 roku. Wszystkie marki, które należą do spółki w 2018 roku odnotowały znaczący wzrost rejestracji...

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 11 grudnia 2018 r. – Zestawienie rejestracji nowych samochodów w listopadzie pokazuje, że zmniejszenie dostaw aut – związane wyłącznie z wejściem w życie nowej procedury homologacji według testów WLTP – marki należące do Volkswagen Group Polska mają już za sobą. Miesiąc ten przyniósł spółce wzrost udziału w rynku do 30,4 procent. W porównaniu do wyników w 2017 roku Grupa odnotowała wzrost zarówno w listopadzie, jak i w całym okresie od początku roku. Z rejestracjami wynoszącymi w minionym miesiącu 13...

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 3 grudnia 2018 r. – Dr Wolf-Stefan Specht, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska oraz Krystian Lellek, Przewodniczący Rady Dealerów podpisali porozumienie w sprawie nowych umów dealerskich i serwisowych. Obejmują one dealerów marek Volkswagen Samochody Osobowe, Volkswagen Samochody Użytkowe, Audi, Skoda oraz Seat. Dotyczą 353 stacji dealerskich oraz serwisowych. Nowe umowy są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów. Mają dla wszystkich stron ważne znaczenie strategiczne i definiują na nowo wspólny model biznesu, charakteryzujący się głównie postępującą cyfryzacją...

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 10 października 2018 r. – Po wrześniowych wynikach rejestracji samochodów Volkswagen Group Polska utrzymuje pozycję lidera rynku samochodów nowych w Polsce. W ciągu dziewięciu miesięcy tego roku VGP odnotowała wzrost udziału w rynku do 29 procent. Jest to wzrost o 1,3 procenta w stosunku do wyniku w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wrześniowe wyniki rejestracji nowych samochodów w Polsce potwierdziły przewidywania ekspertów. Znaczący spadek całej branży w tym miesiącu jest związany z wejściem w życie nowej procedury homologacji WLTP...

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.