Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

100-procentowy Volkswagen. Volkswagen, największy dostawca samochodów elektrycznych w Niemczech i Europie w 2025 r., zaprezentuje na targach IAA MOBILITY w Monachium (od 8 do 14 września) prototyp elektrycznego kompaktowego SUV-a: ID. CROSS Concept. Auto świetnie sprawdzi się zarówno w mieście, jak i podczas długich podróży. Thomas Schäfer, dyrektor generalny marki Volkswagen, szef grupy marek Core i członek zarządu Grupy Volkswagen: „Od samego początku moim celem było stworzenie najlepszej możliwej wersji marki Volkswagen, jaka kiedykolwiek istniała. Bliski seryjnej wersji prototyp przyszłego ID...

Więcej Pobierz PDF
07.09.2025

Wolfsburg/Monachium, 7 września 2025 – Grupa Volkswagen prezentuje podczas targów IAA Mobility w Monachium swój pełen potencjał jako globalny lider technologiczny w branży motoryzacyjnej. Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem targów koncern zaprezentował nowe modele swoich marek, w tym dwie światowe premiery i jedną premierę targową. Swoją światową premierę miał kompaktowy SUV ID. CROSS Concept marki Volkswagen. Jest on czwartym członkiem rodziny elektrycznych małych aut „Electric Urban Car Family”, do której oprócz kolejnego modelu marki Volkswagen należą również pojazdy marek Skoda i CUPRA. Dzięki cenom zaczynającym się od ok. 25 000 euro ta rodzina modeli sprawi, że od 2026 r. elektromobilność stanie się bardziej przystępna cenowo. Kolejną światową premierę świętowała marka Porsche, prezentując nowy topowy model swojej kultowej serii 911. To idealne połączenie tradycji i innowacji. Marka Audi zaprezentowała w tym tygodniu w Mediolanie przełomowy model Concept C, który stanowi zapowiedź nowej filozofii projektowania – przejrzystej i skoncentrowanej na tym, co najważniejsze.

Więcej Pobierz PDF
04.09.2025

Poznań, 4 września 2025 – Grupa Volkswagen zaprezentuje swoją innowacyjną moc i najnowocześniejsze technologie na targach IAA Mobility w Monachium. Przez sześć dni – od 7 do 12 września – Grupa zaprezentuje pełną gamę swoich innowacji technologicznych na stoisku wystawowym w hali B1. Dzięki światowym premierom, wiodącym innowacjom technologicznym i inteligentnym koncepcjom mobilności, Grupa i jej marki nadadzą w Monachium silny impuls przyszłej mobilności. Grupa Volkswagen dostarcza i udostępnia szerokiej publiczności nowe technologie, od napędów elektrycznych i hybrydowych oraz koncepcji range extenderów po wysoce zautomatyzowaną i autonomiczną jazdę ze wsparciem sztucznej inteligencji oraz nowe koncepcje mobilności. Wszystko to jest możliwe dzięki konsekwentnemu stosowaniu najnowocześniejszych technologii sztucznej inteligencji i metod rozwoju, co podkreśla, że Grupa Volkswagen nabiera tempa na swojej drodze do uzyskania pozycji globalnego lidera w dziedzinie technologii motoryzacyjnych. Liczne prezentacje technologii i produktów na stoisku Grupy zostaną uzupełnione inspirującymi przemówieniami i dyskusjami panelowymi z udziałem znanych gości ze świata biznesu i polityki.

Więcej Pobierz PDF

Volkswagen wprowadza do Polski nową, miejską koncepcję sprzedaży. City Store to kameralny salon samochodowy w samym centrum miasta, który łączy w sobie wygodę lokalizacji, indywidualną atmosferę oraz pełną digitalizację. W przeciwieństwie do tradycyjnych salonów, informacje o modelach prezentowane są na multimedialnych ekranach, a proces konfiguracji odbywa się na specjalnie przygotowanym w tym celu wysokiej rozdzielczości wyświetlaczu.

Więcej Pobierz PDF

Volkswagen wyznacza kierunek na przyszłość w zakresie nazw modeli: firma stawia na nową strategię, która pozwoli wykorzystać nazwy lubianych modeli z silnikami spalinowymi także w elektrycznych samochodach rodziny ID. Pierwszym Volkswagenem, nazwanym zgodnie z nową strategią, będzie ID. Polo, które pojawi się na rynku w 2026 roku. Dziś ten model jest znany jako ID. 2all. „Nazwy naszych modeli są mocno zakorzenione w świadomości ludzi. Symbolizują one silną markę i uosabiają takie cechy, jak jakość, ponadczasowy design i technologia dla wszystkich. Dlatego też w przyszłości będziemy wykorzystywać nazwy naszych bestsellerowych modeli. ID. Polo to dopiero początek” – powiedział Thomas Schäfer, dyrektor generalny marki Volkswagen, szef grupy marek Core i członek zarządu Grupy Volkswagen. Wraz z każdą nową generacją modeli Volkswagen będzie przenosił kolejne uznane nazwy do portfolio pojazdów elektrycznych. Równolegle wszystkie pojazdy z klasycznymi napędami będą nadal funkcjonowały pod dotychczasowymi nazwami. Dzięki tej strategii Volkswagen łączy świat pojazdów elektrycznych i spalinowych, ułatwiając klientom orientację w ofercie produktowej marki.

Więcej Pobierz PDF

Volkswagen zaprezentował nowy cennik swojego flagowego modelu Touareg. SUV, który od lat cieszy się uznaniem klientów za najwyższą jakość, niezawodność, wyjątkowy komfort oraz innowacyjne technologie zaczerpnięte z segmentu premium, zyskuje teraz jeszcze atrakcyjniejsze pozycjonowanie cenowe.

Więcej Pobierz PDF
02.09.2025

Poznań, Września 02.09.2025r. - Volkswagen Poznań stawia na kolejne innowacyjne rozwiązanie w transporcie. Do obsługi codziennych dostaw dla produkcji samochodów dołączyła nowa elektryczna ciężarówka marki MAN. To trzecie zeroemisyjne auto w logistyce spółki. Pozwoli to m. in. zredukować emisję dwutlenku węgla o ok. 100 ton rocznie oraz ograniczyć hałas. Jest to również pierwszy elektryczny samochód ciężarowy marki MAN, który będzie jeździł po polskich drogach.

Więcej

Volkswagen ogłasza repozycję cenową swojej gamy ID. Wszystkie elektryczne modele marki – od kompaktowego ID.3 po flagowego ID.7 – dostępne są teraz w niższych cenach bazowych, nadal możliwych do połączenia z atrakcyjnymi rabatami promocyjnymi. Dzięki nowym, niższym cenom, wszystkie modele z rodziny ID., łącznie z odmianami GTX, kwalifikują się obecnie do dopłat w ramach programu „NaszEauto”.

Więcej Pobierz PDF
01.09.2025

Poznań, 1 września 2025 r. – Wydajniejsza, inteligentniejsza, bardziej odporna: Grupa Volkswagen przygotowuje swoją produkcję pojazdów na przyszłość opartą na sztucznej inteligencji. Volkswagen i spółka Amazon Web Services (AWS) przedłużyły o kolejne pięć lat współpracę w zakresie cyfrowej platformy produkcyjnej (DPP) – „fabrycznej chmury” Volkswagena, zaprojektowanej do wspierania produkcji samochodów. Volkswagen wykorzystuje DPP do wdrażania sztucznej inteligencji i najnowocześniejszych systemów informatycznych w swoich zakładach produkcyjnych na całym świecie. Dzięki temu produkcja jest bardziej elastyczna i szybsza, zmniejszają się koszty informatyczne, a nowe modele szybciej trafiają na rynek.

Więcej Pobierz PDF

Druga generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena ma wszystko, by pójść w ślady swojego poprzednika, który od 2017 roku znalazł ponad 2 mln nabywców. Nowy T-Roc wchodzi na rynek z nowoczesnymi układami napędowym, wysokiej jakości wnętrzem z nową deską rozdzielczą, systemami infotainment nowej generacji, nowym oprogramowaniem, większą przestrzenią we wnętrzu i bagażniku oraz najnowocześniejszymi systemami wspomagającymi. Sprzedaż nowego T-Roca w naszym kraju właśnie się rozpoczęła. Ceny zaczynają się od 130 390 zł za odmianę Trend, która oferuje bardzo bogate wyposażenie – w tym m.in. reflektory LED, ekran o przekątnej 10,3 cala oraz automatyczną klimatyzację – i jest wyposażona w silnik 1.5 eTSI o mocy 116 KM.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.