Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
14.09.2022
Volkswagen Group Polska najlepszą grupą motoryzacyjną w plebiscycie „eMobility Media Awards”

Volkswagen Group Polska najlepszą grupą motoryzacyjną w plebiscycie „eMobility Media Awards”

  • Volkswagen Group Polska kolejny rok z rzędu otrzymuje nagrodę dla „Grupy Motoryzacyjnej Roku” w plebiscycie „eMobility Media Awards”
  • „Postawa Volkswagen Group Polska – lidera na rynku sprzedaży aut elektrycznych – jest godna naśladowania” – uważa Sebastian Bykowski, prezes zarządu Press-Service Monitoring Mediów, jednego z organizatorów plebiscytu
  • „W rozwoju elektromobilności ważna jest akceptacja społeczna. Dlatego tak istotna jest konsekwentna, bardzo szeroka komunikacja w tym zakresie. Zwłaszcza edukacyjna. Cieszę się, że nasze wysiłki w tym zakresie zostały nagrodzone”, powiedział Pavel Šolc, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska.
  • Plebiscyt jest ważną częścią Kongresu Nowej Mobilności, który w tym roku odbywa się w dniach 12-14 września w Łodzi

Poznań, 14 września 2022 r. – Spółka Volkswagen Group Polska została wybrana „Grupą Motoryzacyjną Roku” w plebiscycie „eMobility Media Awards”, zorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz Press-Service Monitoring Mediów. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce podczas trwającego w Łodzi Kongresu Nowej Mobilności. Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem badania i analizy mediów przeprowadzanej przez Press-Service Monitoring Mediów, a także przez Kapitułę Konkursu.

„Unia Europejska zdecydowanie zmierza w kierunku elektromobilności. Celem jest redukcja emisji CO2 powodowanej przez nowe samochody osobowe do zera w 2035 roku. Polski rynek i polskie społeczeństwo dziś nie są jeszcze gotowe na tak szybką transformację. Potrzebne są zmiany legislacyjne, kluczowa jest rozbudowa infrastruktury ładowania, ale w rozwoju elektromobilności ważna jest również akceptacja społeczna. Dlatego tak istotna jest konsekwentna, bardzo szeroka komunikacja w tym zakresie. Zwłaszcza edukacyjna, wyjaśniająca wszystko, co wiąże się z eksploatacją aut elektrycznych. Taką komunikację już od lat prowadzi Volkswagen Group Polska wraz ze swoimi markami. Gratuluję koleżankom i kolegom odpowiedzialnym za ten obszar, bardzo się cieszę, że ich praca została doceniona i nagrodzona” – powiedział Pavel Šolc, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska.

Kongres Nowej Mobilności, który odbywa się w tym roku w Łodzi w dniach 12-14 września to jedna z najważniejszych w Polsce imprez poświęconych elektromobilności. Tegoroczna edycja kongresu jest już trzecią; to tradycyjne miejsce wymiany idei i wiedzy na najwyższym poziomie merytorycznym. Podczas imprezy można spotkać przedstawicieli najważniejszych firm całego łańcucha wartości bezemisyjnego transportu z Polski i Europy. W tym roku wydarzenie zgromadziło ponad 1000 uczestników, w tym kilkuset ekspertów i praktyków rynku oraz kilkudziesięciu wystawców i dziennikarzy. Organizatorzy konferencji przygotowali ponad 80 merytorycznych debat, sesji okrągłego stołu i warsztatów.

Plebiscyt „eMobility Media Awards” jest ważną częścią kongresu. Nagradzani w nim są dziennikarze, których codzienna praca buduje świadomość społeczną w obszarze pojazdów elektrycznych oraz producenci, którzy prowadzą najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz rynku zeroemisyjnego transportu. Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem badania i analizy mediów przeprowadzanej przez Press-Service Monitoring Mediów, a także przez Kapitułę Konkursu.

„Press-Service Monitoring Mediów, jako partner merytoryczny kongresu, zbadał temat elektromobilności w ponad 1100 tytułach prasowych, 5 mln polskojęzycznych portali internetowych oraz 100 stacjach radiowych i telewizyjnych. W ciągu 12 analizowanych miesięcy zgromadziliśmy 169 tys. publikacji, które poruszały tę kwestię. To ogromny wzrost względem ubiegłego roku. Materiały były bazą do wskazania liderów działających na rzecz zeroemisyjnego transportu w Polsce. Oceniliśmy skalę, dotarcie przekazów, a także ich wartość i wybraliśmy najlepsze marki oraz dziennikarzy – opisuje Sebastian Bykowski, prezes zarządu Press-Service Monitoring Mediów.
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.