Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
08.10.2021
Volkswagen Group Polska i marka Volkswagen nagrodzone w plebiscycie „eMobility Media Awards”

Volkswagen Group Polska i marka Volkswagen nagrodzone w plebiscycie „eMobility Media Awards”

Volkswagen Group Polska i marka Volkswagen otrzymały nagrody w kategoriach „Grupa Motoryzacyjna Roku” oraz „Marka Roku – motoryzacja” w plebiscycie „eMobility Media Awards” organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Nagrody zostały wręczone podczas gali, zamykającej drugi dzień trwającego w Łodzi „Kongresu Nowej Mobilności”.

Kongres Nowej Mobilności, który odbywa się w Łodzi w dniach 6-8 października to najważniejszy w Polsce kongres w całości poświęcony elektromobilności, to miejsce wymiany idei i wiedzy eksperckiej na najwyższym poziomie merytorycznym. Wydarzenie łączy kluczowych interesariuszy całego łańcucha wartości zeroemisyjnego transportu, osoby zawodowo związane z rynkiem e-mobility w Polsce i Europie.

Plebiscyt „eMobility Media Awards” jest ważną częścią kongresu. Nagradzani w nim są dziennikarze, których codzienna praca buduje świadomość społeczną w obszarze pojazdów elektrycznych oraz marki motoryzacyjne, które prowadzą najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz rynku zeroemisyjnego transportu. Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem badania i analizy mediów przeprowadzanej przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, a także przez Kapitułę Konkursu.

„Aby zbadać najbardziej medialne podmioty, które miały największy wpływ na wizerunek elektromobilności, jej popularyzację, prezentację produktów i rozwiązań, walkę ze stereotypami, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jako partner merytoryczny tego konkursu przeanalizował kilkadziesiąt milionów informacji z prasy, radia, telewizji, internetu a także wpisów w mediach społecznościowych. Zbadał większość opiniotwórczych i zasięgowych mediów, autorów i influencerów, prześledził dyskusje w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Z nich wyróżnił ponad 108 tys. tych, które w sposób podmiotowy odnosiły się do elektromobilności. Na ich podstawie wskazał medialnych liderów, których komunikacja była nie tylko zauważalna ilościowo, ale także jakościowa, z pierwszoplanowym traktowaniem elektromobilności i zrównoważonego transportu. Oceniliśmy przekazy pod względem ich zasięgu, dotarcia do grup docelowych, wartości przekazu i kontekstu, a następnie wskazaliśmy, które z podmiotów w poszczególnych kategoriach zasługują na pozycję lidera” – opisuje Sebastian Bykowski, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Nagroda w kategorii „Grupa Motoryzacyjna Roku” trafiła do Volkswagen Group Polska. „Idea elektromobilności wymaga spójności i szerokiej komunikacji, aby stała się powszechna. W tej kategorii wyłoniliśmy grupę motoryzacyjną, która jednym głosem poprzez wszystkie ze swoich marek komunikowała o elektromobilności i jej miejscu w przyszłej motoryzacji. Grupa, która pomimo różnorodności oferowanej gamy produktowej potrafiła zachować konsekwencję, harmonijność i koherencję w swoich procesach informacyjnych.” – powiedział Sebastian Bykowski, uzasadniając przyznaną nagrodę.

„Nie mamy wątpliwości, że przyszłość indywidualnej mobilności należy do samochodów elektrycznych. Z pełną mocą i konsekwentnie to komunikujemy. Bardzo się cieszę, że nasza praca znalazła odzwierciedlenie w liczbach i została nagrodzona. Dziękuję organizatorom Kongresu Nowej Mobilności i plebiscytu eMobility Media Awards, podziękowania należą się także wszystkim pracownikom Volkswagen Group Polska zaangażowanym w rozwój bezemisyjnej mobilności, dziś słowa te szczególnie kieruję do koleżanek i kolegów odpowiedzialnych za komunikację”, powiedział Pavel Šolc, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska.

Statuetka w kategorii „Marka Roku – motoryzacja” trafiła do marki Volkswagen. Wręczając nagrodę, Sebastian Bykowski powiedział: „To marka, która w najszerszy sposób, poprzez swoje komunikaty, ale także przez niezależne informacje na jej temat tworzone przez dziennikarzy oraz społeczności w mediach tradycyjnych i digitalowych dotarła do opinii publicznej, mając znaczący wpływ na popularyzację całej nowoczesnej odsłony branży motoryzacyjnej”.

„Cieszymy się z tej nagrody, która stanowi dla nas wyraz docenienia pracy, polegającej na edukowaniu w zakresie elektromobilności. Podejmujemy szereg kroków, aby w przestrzeni medialnej pojawiać się nie tylko w kontekście naszych produktów, kładziemy nacisk na prezentowanie wielu przeprowadzanych lokalnie badań, opisywanie doświadczeń naszych klientów czy dzielenie się naszą ekspercką wiedzą. Głęboko wierzę, że tak prowadzona komunikacja pozwala nam jako marce chcącej napędzać elektromobilność w Polsce, poszerzać grono osób zainteresowanych samochodami elektrycznymi z rodziny ID.” – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.