Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
18.05.2017
Volkswagen nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”

Volkswagen nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”

  • „Superbrands” to jedno z najszerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce
  • tegoroczna edycja badania objęła ponad 2.000 marek
  • w niezależnym badaniu i ocenie marek uczestniczyło 15.000 respondentów i 50 ekspertów reprezentujących różne branże

Poznań – „Superbrands” to międzynarodowa organizacja działająca od 20 lat w 80 krajach. Od 12 lat wyróżnia najlepsze marki również w Polsce. W edycji 2016/2017 głosami 50 ekspertów z różnych branż i 15.000 uczestników, którzy wzięli udział w badaniu, Volkswagen zwyciężył w kategorii „motoryzacja”. Przy wyborze marki oceniane są jej znajomość i zaufanie do niej oraz przejrzystość działań i sposób, w jaki marka wyróżnia się na tle konkurencji.


Marka Volkswagen jest obecna na ponad 150 rynkach na świecie, oferuje w sumie blisko 80 modeli aut. W 2016 roku Volkswagen sprzedał na świecie niemal 6 mln. samochodów, o prawie 3 procent więcej niż rok wcześniej. Wzrost liczby rejestracji w Polsce był jeszcze większy i wyniósł ponad 20 procent. W sumie w naszym kraju zarejestrowano 42.830 nowych osobowych Volkswagenów. O sile marki Volkswagen świadczą niezawodność i niskie koszty eksploatacji aut oraz bezpieczeństwo i innowacyjność samochodów. Tylko w ubiegłym roku najnowszy SUV Volkswagena – Tiguan drugiej generacji – otrzymał ponad 60 nagród i wyróżnień za, między innymi, najwyższy w klasie poziom bezpieczeństwa, innowacyjne systemy asystujące oraz stylistykę.

Oprócz bardzo szerokiej gamy modeli napędzanych silnikami spalinowymi (benzynowymi i diesla) Volkswagen oferuje dwa samochody hybrydowe typu plug-in (Golfa GTE i Passata GTE) oraz dwa modele elektryczne (e-up! i e-Golf). Volkswagen już teraz pokazuje jak będzie wyglądała motoryzacja w bliższej i dalszej przyszłości oraz jakie są możliwości samochodów elektrycznych nowej generacji.

W ciągu ostatniego półrocza marka zaprezentowała trzy elektryczne modele, których wprowadzenie na rynek planuje już w 2020 roku. Samochody te należą do trzech różnych, bardzo popularnych segmentów na europejskim rynku. Klasę kompaktów reprezentuje model I.D., crossovery i SUV-y – I.D. Crozz, a vany – I.D. Buzz. Pojawienie się kompaktowego I.D. będzie tak rewolucyjną zmianą w motoryzacji, jak swego czasu był Golf , który zastąpił Garbusa. I.D. będzie pozbawiony wszystkich ograniczeń, które obecnie zniechęcają nabywców do zakupu aut elektrycznych. Zasięg I.D. zdecydowanie wzrośnie i będzie wynosił aż 600 km, ładowanie litowo-jonowych baterii do 80 procent pojemności na stacji szybkiego ładowania skróci się do około 30 minut. Ponadto, cena I.D. będzie porównywalna z ceną Golfa z silnikiem wysokoprężnym.

Nie tylko na świecie, ale również w Polsce Volkswagen bardzo mocno angażuje się także społecznie. We współpracy z Fundacją WOŚP Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy”, którego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci.

Badanie konsumenckie na potrzeby najnowszej edycji „Superbrands” odbyło się we wrześniu 2016 roku. Wzięło w nim udział ponad 15.000 respondentów, którzy byli ankietowani przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Początkowa lista marek w poszczególnych kategoriach branżowych została stworzona przez ekspertów i dziennikarzy z danej branży. W trakcie badania respondenci mają możliwość dodawania własnych marek.
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.